Rendszeresen olvasom :)

sobota 16. júna 2012

33.fejezet

Hali! :)
Meghozztam a legújabb részt, remélem tetszeni fog!
Már igencsak itt a vége, pedig még csak nemrég kezdtem el a blogot :D
Blogerina :) :*

couple, cute, frio, gelo, love




Egyetlen egy előnye volt egy 18 éves srácnak, egy felnőtt férfival szemben, ez pedig nem volt más, mint a sebesség és a gyorsaság.
Liam kihasználta Mason pillanatnyi hezitálás, és villámsebesség alatt kitépte a kezéből a fegyvert, elrúgva a poros parkettán minnél távolabb Mason-től, de annál közelebb hozzám.
Amint a fegyver elkerült Mason közeléből, Liam izmos karjait kötélként füzte Mason nyaka köré. Mindez egy szempillantás alatt történt.
Rémülten nézztem, ahogyan küzdöttek egymással, de nem voltak egy súlycsoportban.
Az erek Liam nyakán kidagadtak, miközben erősen próbálta lefogni az erősen kapálódzó férfit. Erőszakos harag volt Liam szemei mögött, olyan harag, amilyet még sosem láttam azokban a gyönyörü barna szemekben, és soha többé nem is szerettem volna látni.
Még azon az éjszakán sem láttam ekkora gyülöletet a szemében, amikor annyi ronda dolgot vágtam a fejéhez.
Liam ajkán mindig az az elragadó vigyor volt, a nevetése, amely szinte már ragályos. A szemei is mindig mosolyogtak, a düh és a harag nem illett ehhez a sráchoz.
- Mi...a...franc...eressz! -nyögte Mason, miközben feje egyre pirosabb lett, egyre inkább fogyott a levegője Liam szorítása miatt.
- Laura! -kiáltotta a nevemet Liam. -Vedd fel a pisztolyt. -utasított.
Csak pislogtam rá, még mindig sokk alatt voltam, mintha nem értettem volna a szavakat.
- MOST. -üvöltötte Liam, amitől egyre inkább megrémísztett. A hangja sötét volt, ez nem az a fiú, akibe beleszerettem.
Mason kezdett egyre dühösebb lenni, ha azt a dühöt amit akkor láttam rajta, lehetne-e még fokozni. Egyre jobban kapálódzott. -Ezt...még...megbánod. -kapkodott levegőért.
Nem voltam hajlandó még egy másodpercet várni, hiszen élet-halál között vagyunk. Ha Mason kiszabadul, akkor Liam-nek és nekem is abban a pillanatban végünk. Igy hát gyorsan kapcsoltam, és remegő kezekkel felvettem a pisztolyt a földről.
- Laura, figyelj! Le kell lőnöd, most azonnal! -mondta Liam, láttam rajta, hogy kezdett fogyni az ereje, nem bírta már sokáig visszatartani azt a szörnyeteget.
A nehéz fegyvert megfogtam a két remegő kezemmel, majd Liam Payne és Mason DeFarge irányába céloztam.
- Lőjj! -kiáltotta Liam.
- Mi történik ha eltévesztem? -kiáltottam én is, k˜önnyek gyültek a szemembe. -Eltéveszthetem.
- Nem fogod. -próbáld meggyőzni. -Bízom benned, csak lőjj. -mondta, mire megjelent ajkán az a jól ismert mosoly. Hihetetlen, hogy még ilyen pillanatokban, is képes valamennyire megnyugtatni a szimpla mosolyával.
De túl sok minden forgott kockán. Csupán egy centiméteren is múlhat az egész, egy centiméter és megölhetem a One Direction egyik tagját, a srácot akit szeretek.
Ráharaptam az ajkaimra, majd egy kisebb terpeszbe álltam a padlón.

Nem szokásom sírni semmilyen filmen sem, de mégis van egyetlen film, amit nem számít, hogy hányszor nézek meg, mindig elbőgöm magam rajta. Ez pedig a Titanic.
Tisztában vagyok azzal, hogy egy ilyen döntő pillanat nem éppen a legmegfelelőbb idő romantikus filmeken töprengeni, de ahogy ránézzem a fegyverre, és a célpontra magam előtt, a film az elsüllyeszhetetlennek hitt hajóról az eszembe jutott.
Az a jelenet, ami a film legvégén látható. Amikor Jack hagyja magát halálra fagyni, csakhogy Rose túlélje...ennél a jelenetnél, mindig valami ismeretlen érzés kerít a hatalmába.
Nyilvánvalóen nem volt kötelező Jack-nek feláldoznia saját magát, de megtette, önként, Rose-ért.
Mégis miért tette ezt? Miért nem kérte meg egyszerüen Rose-t, hogy csússzon odébb azon az átkozott szekrényajtón, így mindketten megmenekülhettek volna.
Talán azért mert a film rendezője, James Cameron, úgy gondolta, hogy egy ilyen film tragikus vég nélkül unalmas lenne.
De az én reménytelen és romantikus énem másként gondolta az egészet. Mindig úgy képzeltem, hogy Jack azért áldozta fel magát, mert tudta, hogy az élete Rose nélkül nem is lenne élet.
Igy hát hagyta, hogy éljen tovább, és elmondja a történetüket, míg Jack csak feladta.
Jelen esetben Mason volt az én jéghegyem, az okozója annak, hogy a szívem két darabra tört, és egyenesen a jéghideg vízbe zuhant.
Liam volt az én elsüllyeszhetetlen hajóm, egy apró reménysugár, aki sosem hagyott magamra, és mindennek ellenére erősen tartott.
De most pont Liam süllyett, lasan elvesztette az irányítást Mason felett. Megpróbált küzdeni, miattam, de Mason túl erős ellenfélnek bizonyult.
Liam azon volt, hogy feladja. Felemeltem a fegyvert, és kettőjük felé céloztam. Ak˜özé a két személy felé akit szeretek, és aközé akit mindennél jobban gyülölök.
- Liam. -suttogtam alig hallhatóan, miközben karom remegését próbáltam kontrolárni. -Tényleg szeretlek.
Liam kétségbeesett barna szemei egy röpke pillanat erejéig találkoztak az enyéimmel.
Mély levegőt vettem, és Liam dalának a melódiájár koncentráltam minden erőmmel.
You know I´ll be
Your life, your voice your reason to be
My love, my heart
Is breathing for this
Moment is time
I´ll find the words to say
Before you leave my today

Elmondtam egy imát, hogy a golyó a megfelelő embert találja el, majd erősen összeszorítottam a szemeimet, és meghúztam a ravaszt.

25 komentárov:

  1. ezt nem mondod komolyan,hogy itt hagytad abba?!gyorsan a kövit:Dxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oké....aha....oké....!
    itt abbahagyni??
    Te tényleg tudod, hogy kell kínozni másokat!
    De azért szeretlek!♥
    Ja és a blogod egyszerűen nagyszerű:)!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ooohhh neee máááááárrr.... pont itt hagytad abba? muszáj? most tépelődhetek azon hogy melyiket találta el a golyó.. remélem a hülye Mason-t és Liam túl éli..különben, sírva kifutok a világból..:D
    am imádom a blogodat..siess a következő résszel:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ejha,már hajnali 4-kor mihelyst megjöttem a lagziból,azonnal elolvastam a történetet,és még úgy is bele tudtam magam élni.:)
    Ez a fejezet nagyjából arról szól,hogy Laura nem tudja,hogy mit csináljon ha végül is rossz helyre lövi a golyót.Tetszett viszont a hasonlítás a Titaniccal kapcsolatban.Jaj én is imádom ezt a filmet,hol ott még csak 1-szer néztem meg.:) És,mint egy jó történet írónak szokás,mindig ott hagyja abba ahol a legizgalmasabb a rész:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. neeeeeeeee ennyire nem lehetsz gonosz :D a legizgalmasabb résznél hagyod abba :D ez nem fair :D nagyon gyorsan a kövi részt! :D <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. áááááááááááááááááááááááááááá neeeeeem nem lehet olyan mint a titanic vége nem neeeem halhat meg !!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jézusom, annyira jól írsz!! :D Annyira beleéltem magam, hogy elkezdtem remegni, nem vicc. O.O De ugye Liamnek semmi baja nem lesz? Miért vagy ilyen gonosz, hogy ilyen függővéget hagysz??? :@

    OdpovedaťOdstrániť
  8. miért itt kellett abbahagyniiii??! nagyonjóóóó. tiszta ideg vagyok. muszáj jó embert eltalálnia!:(:@

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mi?mi?mi? :OOO úristen... miiiiiiiiiiiiiii?? ugye nem Liam-et lőtte le ?? :O #omg :| siess a kövivel :OOOO♥xx

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nem hiszem el ezt nem teheted így hagyod abba? áááááá ugye nem akarsz a TITANIC-ból ötletet meríteni és feláldozni Liamet? Ugye nem?
    Siess a kövivel.
    -Pusz Dina

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nagyon jóó lett *.* Imádom :) Nagyon kíváncsi vagyok!! következőőőőt! :D gyorsan

    OdpovedaťOdstrániť
  12. hol van az új rész?? :( már majdnem 1 hete nincs új fejezet :(

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ne hagyd abba befejezés nélkül légyszi!! Nagyon várom már:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Igaza van, ne hagyd abba!!! Kiszúrás lenne az olvasókkal :( Folytasd minél hamarabb!!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. de most tényleg! hova tűntél??? /kicsit aggódok/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hol az új réész?! :(( Már jelentkeztek az elvonási tüneteim! Nincs meg az adagom meg fogok őrülni ha nem hozod hamarosan! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Én értem, hogy kell a megfelelő hatás szünet, hogy izgalmasabb legyen de az már nagyoon soooook időőőő! !

    Nem hagyhatod itt abba!!!
    Legalább egy kis életjelent mutass!!;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Cseles....mert azt mondtad ,ha ennek a blognak vége akkor írod a másikat....de ott még csak a prológus van fent:D!
    LEBUKTÁL!
    Most már eleget vártunk, hozhatnád a kövit!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Siess légyszi az új résszel......már nem bírok várni :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Igazán hozhatnád a következő részt már nem bírok ennyit várni :D így nem lehet abbahagyni!!:D siess!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Mikor lesz már új rész?:( hamarosan több mint 2 hónapja nincs új rész :((
    Ja, és egy meglepi vár az oldalamon! Puszi.:)
    http://www.mondhogycsakalomvoltezazegesz.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Imádom a blogodat :) nemhiába.. hisz elképesztően írsz :)
    tessék, adok valamit *-*
    http://clairdelune-moonlight.blogspot.sk/2012/08/omg-kaptam-egy-dijat-oo.html
    :*

    OdpovedaťOdstrániť
  23. mikor lesz új rész??hiányom van:)itt van egy díj a számodra:Dhttp://dance-ismylife.blogspot.hu/2012/08/dij.html

    OdpovedaťOdstrániť