Rendszeresen olvasom :)

sobota 25. augusta 2012

Sziasztok!

Tudom hogy nagyon régen nem jelentkeztem, és higgyétek el nem így terveztem, de valahogy így alakult szégyenemre.
Nem tudom, hogy mikor fogom folytatni ezt a blogot, viszont nyitottam egy másikat ha valakit érdekelne, mondjuk azt kétlem, mivel elég csúnyán cserbenhagytalak titeket.

4 komentáre:

  1. Szia! :)
    Az a nagy igazság, hogy tényleg nagyonnagyon vártam a folytatást, és még most is :) És az új is rendkívül érdekel :D Tehát abba ne merd hagyni az írást! :D
    Milliócsók: Pinkie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Én is várom:).És engem is érdekel:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. szia :) én is nagyon várom a folytatást de a másikat belinkelnéd légyszi?! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. szia. már eléggé hiányoltalak és szeretném ha folytatnád!!! ;) és kíváncsi vagyok a másik sztoridra is. :P

    OdpovedaťOdstrániť